30.3.09

Φίλε μου


ΦΙΛΕ ΜΟΥ

΄Εχω ανάγκη φίλε μου
μια αγκαλιά ζεστή,
τον ώμο τον φιλόξενο
σαν βγει πνηχτή η κραυγή.


Κάπνισε φίλε μου καλέ
μαζί μου ένα τσιγάρο
κάνε μου τον ακρωατή
και δώσε μου κουράγιο.
Γιατί σε ό,τι κάνω εγώ
βγαίνω πάντα χαμένη,
γιατί πάντα σαν δίνομαι
αισθάνομαι και χρεωμένη;
Κι απ'την τρελή τη τύχη μου
βρίσκομαι χτυπημένη;


Άραγε τί κάνω λάθος,
ρείξε μου λίγο φως
φίλε μου λίγο άν μ'αγαπάς
πες μου τα σφάλματά μου.
Μη νοιάζεσαι άν με πονάς
φίλε μου-μίλα μου,
οι φίλοι λένε την αλήθεια
δεν ζουν στα παραμύθια.


Σπρώξε λίγο το τασάκι
πικρό είναι το τσιγάρο
πικρή κι η γεύση άν πονάς,
μα έχω εσένα και με κρατάς.


Έχω ανάγκη φίλε μου
μια αγκαλιά ζεστή
στο πρόσωπό μου τα δάκρυα
μια ασημένια βροχή.


madlin

1 σχόλιο:

  1. οι φίλοι λένε την αλήθεια δεν ζουν στα παραμύθια.........

    Έχω ανάγκη φίλε μου μια αγκαλιά ζεστή στο πρόσωπό μου τα δάκρυα μια ασημένια βροχή.

    καλώς ήρθες...
    πολύ ωραίο το γραπτό σου και ειδικά αυτά που υπογράμισα....εσύ καταλαβαίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή