1.11.09

Egxeiridio zois


Εγχειρίδιο ζωής










Εγχειρίδιο ζωής

Κείμενο : Μadlin


Οι ίδιες φάτσες κάθε μέρα
την ίδια ώρα καλημέρα
φοβάμαι τούτη την αρένα
σ''έναν αγώνα δίχως φρένα.
Αντίπαλος είναι ο χρόνος
και το ρολόϊ αστυνόμος
να αισθανθώ πια δεν τολμάω
δεν ξέρω πια τί κυνηγάω.

Έχω ένα εισιτήριο
και ληγμένο διαβατήριο
κομμένη η ταυτότητά μου
τί να το κάνω τ''όνομά μου;
Ένας αριθμός κινούμενος
νιώθω σαν καταζητούμενος
δραπέτης απ''τα όνειρά μου
χαμένος στον ορίζοντά μου.

Μαύρη ατζέντα η καρδιά μου
μέσα στον χαρτοφύλακά μου
χαμένο το ασημί κλειδί
πάλι τα ίδια απ''την αρχή.
Εγχειρίδιο ζωής ζητώ
πρέπει ξανά να μάθω να ζω
σιχαμένη τυποποίηση
δεν αντέχω την προσποίηση.

Τώρα σβήσε όλα τα φώτα
να αισθανθούμε σαν και πρώτα
μεσ''το σκοτάδι η αλήθεια
ζωγραφιά απ''τα παραμύθια.
Άνθρωποι πάλι άς γίνουμε
έλα μαζί να ξεφύγουμε
τη νύχτα στα μάτια κοιτάζω
στ''όνομά σου αναστενάζω.


madlin



© Copyright, Μadlin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου