21.4.10

ΕΥΧΕΣ

ΕΥΧΕΣ


Ευχές γραμμένες-ευχές ευτυχίας
ευχές γεμάτες ενοχές.
Ευχές με φιόγκους-ευχές με κορδόνια
για τούτη τη μέρα δεκάδες δώρα.

Χίλια εννιακόσια εβδομήντα δύο

τα μάτια άνοιξα σε χειρουργείο
πρώτη πνοή μια Άνοιξη
το σώμα έτρεμε και είχε κρύο.

Κάποιοι τυπάδες μεσ'τα λευκά ντυμένοι
στο κλάμα μου μ'αφήσαν φασκιωμένη
λένε γιατροί πως ήτανε
και μεσ'τα χέρια τους ήμουν μια ξένη.

Τί είμαι τώρα-γιατί βρίσκομαι εδώ;
Τί έχω να προσφέρω και τί να βρω;
Εμένα ποιός με ρώτησε
άν γουστάρω στον ψεύτη κόσμο να βγω.

Ευχές γραμμένες για μακροζωία
ευχές γεμάτες ενοχές
τα χρόνια πέρασαν και στην πορεία
μαγνήτης έγινα στην ατυχία.

Αγάπες ήρθαν,χορτάσαν και γέλασαν
φιλίες που γρήγορα προσπέρασαν
δεσμοί που με ξαφνιάσανε
λάθη που με βρήκαν και με γέρασαν.

Ευχές γραμμένες-ευχές μπερδεμένες
ευχές με γέλια και φωνές
κι εγώ να κάθομαι στην άκρη πάλι
σταγόνα στης ζωής μου το μπουκάλι.

Madlin

5 σχόλια:

  1. Φιλενάδα μου τις πιο γλυκιές ευχές απο μένα ,μέσα απο την καρδιά μου
    να είσαι γερή και πάντα ευτυχισμένη
    ποτέ η καρδούλα σου να μη ξαναπονέσει,
    και όταν θα το χρειαστείς το χέρι μου
    δικό σου είναι και το ξέρεις...
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ...ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ...ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΔΕΞΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΘΕΡΜΕΣ ΚΙ ΕΓΚΑΡΔΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΝΑΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΒΗΜΑ.....ΧΑΡΗΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ ΣΑΣ! ΚΑΤΙ ΣΠΑΝΙΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα MADLIN. Είδα τυχαία το blog σου.. και είπα να του ρίξω μια ματιά. Πιστεύω πως έκανα καλά που σ' επισκέφτηκα. Μ' αρέσουν τα ποιήματά σου.. Συνέχισε.
    Καλό σου βράδυ.
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις καλύτερες ευχές και απο εμένα!!Πολύχρονη!!!Καλοτάξιδο το ιστολόγιο σου Με την όμορφη γραφή σου...Και τέλος καλώς μας ήλθες στην μπλοκοπαρεούλα μας!! Υ.Γ. Είσαι πολύ τυχερή να ξέρεις πως στο διάβα της ζωής σου έχεις Πάντα ένα χέρι που σε κρατά όποτε το χρειασθείς στα εύκολα και στα δύσκολα κι'αυτο το χέρι είναι της καρδιακής σου φίλης της Εβελίνας...Ετσι να μείνετε για ΠΑΝΤΑ σας το εύχομαι ολόψυχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή