23.1.11

Μια ερωτική σελίδα του Αιμιλίου Ζολά.

Μια ερωτική σελίδα του Αιμιλίου Ζολά.


-Σ'αγαπώ,έλεγε ο Σέργιος με φωνή ανάλαφρη που έκανε τα χρυσά μαλλιά της Αλβίνας ν'ανεμίζονται.
   Θα ήθελε να βρει μια άλλη λέξη για να της εκφράσει το αίσθημά του,άλλα  δεν έβρισκε.Και συνεχώς
επαναλάμβανε:-Σ'αγαπώ,σ'αγαπώ!...
   Η Αλβίνα τον άκουγε χαμογελώντας γλυκά.Ο μουσικός τόνος της φωνής του την εγοήτευε.
   -Σ'αγαπώ,σ'αγαπώ,του απαντούσε κι αυτή με την κρυστάλλινη φωνή της.
    Έπειτα καρφώνοντας στο πρόσωπό του το βλέμμα της,τον ρώτησε με φωνή γεμάτη συγκίνηση :
   -Πόσο μ'αγαπάς ;
   -Σ'αγαπώ περισσότερο από κάθε τι,της απάντησε ο Σέργιος.
Όταν σε κοιτάζω,αυτό μονάχα μου φτάνει.Θα ήθελα να είχα μονάχα μάτια.Θα ήμουν τρισευτυχισμένος.
    Καθώς ο Σέργιος μιλούσε,η Αλβίνα τον φιλούσε στα μάτια.
   -Σ'αγαπώ,εξακολούθησε ο νέος.Δε σε γνωρίζω,δεν ξέρω ποια είσαι,αγνοώ από που έρχεσαι.Δεν είσαι
ούτε η μητέρα μου,ούτε η αδερφή μου κι όμως σ'αγαπώ τόσο που είμαι έτοιμος να σου προσφέρω και τη
ζωή μου ακόμη.Αγαπώ τα βελουδένια μάγουλά σου,αγαπώ την ανάσα σου που μυρίζει τριαντάφυλλο,αγαπώ
τα μάτια σου που μέσα εκεί βλέπω τον μεγάλο έρωτά σου για μένα...




Απόσπασμα από το βιβλίο "ΕΡΩΤΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ" του Νικ Τσέκο
εκδόσεις ηλ ΑΘΗΝΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου