27.1.11

Μαγδαληνή


ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ


Με είπανε Μαγδαληνή
που επέτρεψα στον κόσμο να βγείς,
τους νόμους πάτησα να γεννηθείς
και δεν λογάριασα τον φόρο τιμής.

Με είπανε Μαγδαληνή
που δεν σε εκτέλεσα ψυχή μου,
το γέλιο σου όρισα πνοή μου
ομφάλιος λώρος της ζωής μου.

Με είπανε Μαγδαληνή
γιατί στα σπλάχνα μου σε κράτησα
και την συνείδηση δεν πάτησα
στους ορισμούς επαναστάτησα.

Με είπανε Μαγδαληνή
έτσι το όνομά μου
μα έχω τεράστια δύναμη
και πιστεύω στα οράματά μου.

Άτομα δήθεν ηθικά
στον γκρίζο τοίχο μ'έστησαν ψυχρά
για να φωνάξουν σ'όλους ηχηρά
"λιθοβολίστε την αμαρτία".

Δεν με νοιάζει τί με περιμένει
κι άν όλοι τους μ'έχουν ξεγραμμένη
έχω τον ήλιο που με ζεσταίνει
κι από τα μάτια σου πίνω το φως.

Είμαι η Μαγδαληνή
έχω θάρρος και πυγμή
είμαι μια μπόρα,μια καταιγίδα
κι έχω μια ψυχή ίδια με σένα
μια καρδιά μικρού παιδιού.


madlin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου